Nytt Inlägg

Hej! nu var det ett tag sedan jag bloggad, men nu kände jag att det var dags igen. Snön är tillbaka, det är dock lite blandade känslor om det. Jag gillar det inte, vill bara att det ska bli sommar NU... För att skapa lite sommarkänsla tänkte jag att det skulle vara lite trevligt med gamla sommar bilder man har liggandes.

Nu är det ju lov också, älskar det. Tråkigt bara att alla kompisar är och åker skidor eller shoppar i new york medan jagg sitter hemma och har tråkigt. I dag har jag faktiskt haft ngt för mig, jag har klippt mig och sen var jag och åt lunch med min mamma:P Sorry ni kommer bilderna...


En underbar bild från sommaren...


En bild från Rom...


Från en underbar kväll på landet...

Kommentarer
Postat av: du vet nog vem

så vågade gå och klippa dig trots allt?

hatar denna snö! fast det är fett bra kram snö :P

2009-02-25 @ 11:35:02
URL: http://............blogg.se/
Postat av: youre friend

Grattis!

2009-03-01 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0