NU ÄR DET DAGS IGEN

Ja nu var det dags att blogga lite igen...
Vad är det som har hänt i helgen? jag har varit med Tove och Anna, vi såg på världens bästa film. Den hette "never back down", om man har sett serien "life as we know it" innan, så kan jag berätta att han som spelar "Dino" spelar huvudpersonen i denna film.  Jag rekomenderar verkligen den, den bästa jag har sätt på länge!  

Vi såg även en film som hette "A walk to remember", det var inte en av mina favoriter men den var bra och jag tycker verkligen att man måste se den om man inte redan har gjort det. En sista film som är ett måste att man ser är
"center stage turn it up", den klassar sig nästan med "step up" och då är den bra måste jag säga.
                              
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0